Ambasadorul zambetelor mici si mari!

Unde am plecat la munte (Locatia perfecta pentru familiile cu copii)

by | Aug 12, 2020 | Călătorii

Marea nu e munte si muntele nu e mare. Dar am nevoie de amandoua ca de aer.
Nu pot sa va spun care imi place mai mult pentru ca tine de dispozitie. Daca la mare a fost cu aventuri la final de iunie, acum am ales sa nu riscam.

Atunci cand plec in vacanta imi place sa nu fac mare lucru, dar cum toata lumea mi-a spus ca e plin peste tot si cum alegem sa fim cat mai singuri in aceasta perioada, am inchiriat inca de acum 2 luni, casa unor prieteni (pe care o puteti gasi si inchiria si voi de AICI)
Am mai fost aici in toamna si stiam tot ce ne asteapta.
Este genul de casa de vacanta la care visez intr-o zi sa o avem si noi.
Este la fix o ora de casa noastra, in Breaza, foarte aproape de noi dar si de locatiile pe care vrem sa le vizitam: Rasnov si Peles si toata valea Prahovei.
Este o casa cu un living mare (incalzire prin pardoseala) cu soba pe lemne, care seara iti da o stare de liniste si relaxare cand dai drumul la foc.
Gasiti 4 dormitoare duble, 2 dintre ele cu 2 paturi duble (astfel ca o familie de 5 ca noi ocupa doar un dormitor cu 2 paturi duble).

IMG 20200812 WA0053

Livingul cu soba pe lemne

20200812 184848 01

Azi a plouat asa ca a fost vremea perfecta sa punem lemne pe foc si sa ne uitam cum ard

20200812 174900 01

Desi a plouat in timpul cinei, noi am mancat afara pe terasa

In curte poti sta pe terasa mare acoperita (ne-a ajutat azi cand am stat toti sa privim ploaia), exista cuptor de pizza si gratar.

IMG 20200812 WA0051

Gastelor le place mult terasa noastra

IMG 20200812 WA0050

IMG 20200812 WA0049

Bucataria este echipata cu masina de spalat vase, ideala pentru cei care nu vor sa faca mare lucru cand vin in concediu, frigider si lada frigorifica. Aveti cuptor, cafetiera si prajitor de paine.

Seara nu se inghesuie nimeni la baie pentru ca se gasesc 4 bai cu dus si toaleta.

Pe langa terasa, in curtea foarte mare copiii se pot distra cu cateva animale: gaini, gaste, caprite si cateodata si iepuri. Maria si Alexandru s-au distrat cu gastele care tot veneau pe terasa dupa noi.
De dimineata cei mari abia au asteptat sa mearga sa adune ouale din cuibare si sa pregateasca micul dejun din ele.

IMG 20200812 WA0054

IMG 20200812 WA0057

Este casa ideala pentru familiile cu copii, pentru ca au tot ce este nevoie: scaun bebe, jucarii pentru toate varstele, trambulina exterioara, spatiu pentru alergat, jucat fotbal sau stat la soare.

IMG 20200812 WA0020 01

IMG 20200812 WA0052

La etajul al doilea se afla locul de ‘joaca’ pentru adulti care se transforma in ‘sala de cinema’ unde avem de gand sa proiectam diverse filme seara dupa ce dorm copiii.

Tot aici la iarna ne vom bucura de sauna frumos amenajata.
Dimineata la cafea ne bucuram de o super priveliste de vis. Obisnuiam sa plecam in vacante unde nu miscam un deget nici macar pentru a lua un iaurt din frigider. Dar anul acesta nu e ca alti ani. Nu am vrut sa mai cobor cu masca la micul dejun. Nu am vrut sa fiu stresata de oamenii cu care ma vad.  Aici suntem singuri pe un deal, unde putem lua cu noi familia sau prietenii si atat. E minunat sa vad muntii de dimineata pana seara si sa simt miros de aer de munte doar deschizand fereastra.
Toate detaliil despre casa si pretul de inchiriat le gasiti AICI.

Voi ce cautati la o casa de vacanta?